Yleiset ehdot

Näitä PackForce Finland Oy:n (Y-tunnus 2573177-4) yleisiä sopimusehtoja sovelletaan kaikkiin verkkokaupassa tehtyihin tilauksiin Suomessa myyjän ja asiakkaan välillä. Asiakkaaksi rekisteröitymisen ja laskulla maksamisen edellytyksenä on, että yrityksellä on toimitus- ja laskutusosoite Suomeen ja yritys on merkitty Kaupparekisteriin (Y-tunnus). Yksityisasiakkaat voivat tilata maksamalla ostoksensa pankkimaksulla tai luottokortilla. 

PackForce Finland Oy:llä on oikeus muuttaa tai täydentää ehtoja ja hintoja ilman ennakkoilmoitusta. Nämä muutokset ja lisäykset ilmoitetaan verkkosivuilla www.packforce.fi ja ne tulevat voimaan julkaisemisen jälkeen. 

PackForce Finland Oy:n verkkokaupassa tilauksen yhteydessä jätetyt henkilötiedot ovat luottamuksellisia. Syöttämällä tiedot verkkokauppaan, annat PackForce Finland Oy:lle oikeuden kerätä ja käsitellä henkilökohtaisia tietoja (yrityksen nimi, nimi, yhteystiedot, toimitusosoite, sähköpostiosoite jne.) sekä välittää asiakkaan yhteystietoja tavarantoimittajalle. Salattu tietoliikenneyhteys pankin kanssa takaa asiakkaan pankkitietojen turvallisuuden. PackForce Finland Oy:llä ei ole pääsyä näihin tietoihin. 

PackForce Finland Oy:llä on oikeus käyttää asiakkaan sähköpostiosoitetta markkinointiin, jos asiakas on antanut luvan PackForce Finland Oy:n verkkokaupassa liittyessään sähköpostilistalle. 

Asiakkaalla on oikeus milloin tahansa peruuttaa uutiskirjeen vastaanottaminen lähettämällä asiaankuuluva ilmoitus PackForce Finland Oy:n sähköpostiosoitteeseen myynti@packforce.fi tai noudattamalla ohjeita uutiskirjeessä. 

Nykyisten ehtojen lisäksi verkkokaupasta ostettaessa kauppasuhteessa noudatetaan siihen soveltuvaa Suomen ja EU:n lainsäädäntöä kuluttajakaupan, markkinoinnin ja mainonnan osalta. Yritysasiakkaiden ja PackForce Finland Oy:n välisessä kauppasopimuksessa noudatetaan ensisijaisesti näitä sopimusehtoja ja muilta osin Suomen kauppalakia.

Verkkokaupassa ei vaadita rekisteröitymistä. Rekisteröityminen kannattaa kuitenkin, jotta saa tietoa kampanjoista ja / tai sopimushinnoista yritysasiakkaille. 

Asiakkaan on täytettävä huolellisesti yhteys- ja / tai toimitustietokentät, sillä tarkat ja oikeat tiedot takaavat nopean ja sujuvan toimituksen sekä auttaa ratkaisemaan mahdolliset valitukset. 

Asiakkaan on valittava tilaukselle toimitustapa. PackForce Finland Oy tarjoaa seuraavat toimitustavat: nouto, Posti, Matkahuolto tai Schenker. 

Asiakas voi valita tilauksen maksutavan. PackForce Finland Oy:n verkkokaupassa ovat seuraavat maksutavat: Paytrail (kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki, lasku- ja osamaksupalvelut Collector ja Jousto tai luottokorttimaksaminen Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard ja Diners Club. Yritysasiakkaat voivat maksaa sopimuksen mukaan myös laskulla. 

Verkkokaupassa tilaukset, jotka asiakas on maksanut ennakkoon, käsitellään maksun vastaanottamisesta työpäivinä klo 8.00-16.00. Klo 15.00 jälkeen vahvistetut tilaukset käsitellään seuraavan työpäivän aikana työn määrän mukaan. Tämä pätee myös, jos valittiin toimitusmuodoksi nouto. 

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN, TUOTTEIDEN PALAUTTAMINEN JA VALITUKSET 

PackForce Finland Oy:llä on oikeus peruuttaa verkkokaupan kautta tehty kauppasopimus ilman sanktioita ja olla tarjoamatta palvelua tai toimittamatta tilattuja tuotteita seuraavissa tapauksissa: tuotteet ovat loppuneet varastosta tai tuotteiden hinta tai ominaisuudet ovat esitetty väärin verkkokaupan järjestelmävirheen vuoksi. 

Jos PackForce Finland Oy ei pysty toimittamaan verkkokaupassa tehtyä tilausta, asiakkaalle ilmoitetaan siitä kahden (2) työpäivän kuluessa tilauksesta puhelimitse tai sähköpostitse. Asiakkaan suorittama ennakkomaksu palautetaan kolmen (3) työpäivän kuluessa, ellei asiakkaan kanssa ole tehty muuta sopimusta. 

PackForce Finland Oy vastaa myydyistä tuotteista, jotka eivät ole sopimusehtojen mukaisia. Asiakkaalla on 14 päivän palautusoikeus tuotteista, jotka eivät täytä vaatimuksia PackForce Finland Oy:n kustannuksella. Tilattuja tuotteita ei voi palauttaa, jos ne on valmistettu asiakkaan erityisten toiveiden mukaisesti ja asiakkaan esittämien ehtojen mukaisesti. PackForce Finland Oy vastaa myymistään tuotteista, jotka eivät ole sopimusehtojen mukaisia eli tuotteista, jotka eivät täytä vaatimuksia tai ovat puutteellisia. Tällöin asiakkaalla on oikeus vaatia PackForce Finland Oy:n vaihtamaan nämä tuotteet vaatimusten mukaisiksi tai perumaan kauppasopimus ja palauttamaan tavarat, jotka eivät täytä vaatimuksia PackForce Finland Oy:n kustannuksella. 

PackForce Finland Oy ei ole vastuussa tuotteiden puutteista, jotka ovat aiheutuneet tilauksen toimittamisen jälkeen: epäasianmukaisen käytön tai huollon vuoksi, luonnollisen kulumisen vuoksi normaalissa käytössä, asiakkaan tahallaan tai vahingossa tuotteita vahingoittamalla tai epäpätevän henkilön tekemistä huolto- tai korjaustoimenpiteistä.

Kun myydään tuotteita verkkokaupassa kuluttajalle, kauppasopimuksen peruuttamiseen ja palauttamiseen sovelletaan kuluttajasuojalain vastaavia säännöksiä. Asiakkaalla on myös oikeus tarkastaa tavarat 14 päivän kuluessa ja peruuttaa tilaus 14 päivässä tuotteiden toimittamisesta lukien. 

Palautettujen tuotteiden tulee sisältää kaikki osat, jotka olivat tuotepakkauksessa, eikä niitä saa vahingoittaa tai käyttää. Jos tuotteet ovat tilattu kampanjan aikana, jossa tilattuun tuotteeseen on yhdistetty jotain muuta tuotetta, ostajan on palautettava kaikki tuotteet. 

Palautettaessa tuotteita, jotka eivät ole täyttäneet vaatimuksia, tuotteista maksettu summa ja niiden palauttamisesta aiheutuvat kuljetuskustannukset siirretään ostajan ilmoittamalle pankkitilille 14 päivän kuluessa tilauksen peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta, mikäli palautetut tuotteet ovat saapuneet PackForce Finland Oy:n varastolle. 

Jos tuotteiden palauttamisen jälkeen PackForce Finland Oy:n suorittamassa tarkastuksessa käy ilmi, että palautettuja tuotteita on käytetty tai niiden laatu on heikentynyt, on asiakkaan korvattava tavaroiden arvon lasku. PackForce Finland Oy voi jättää asiaa koskevan vaatimuksen 30 päivässä tuotteen palautuksesta, ja ostajan on korvattava tuotteen arvon aleneminen. 

Jos asiakas ei ole yhtä mieltä ilmoitetusta arvon alenemisesta, on asiakkaalla oikeus kutsua riippumaton asiantuntija määrittelemään tuotteen arvon aleneminen. Asiantuntijalausuntoon liittyvät kulut jaetaan ostajan ja PackForce Finland Oy:n kesken, paitsi jos toisen osapuolen kanta osoittautuu selvästi perusteettomaksi. Tällöin asiantuntija-arviointiin liittyvät kulut siirtyvät osapuolelle, jonka kanta osoittautuu selvästi perusteettomaksi.